kalite
politikamız

Sınırsız enerjimizle, biz bir markayız..

“Kalitesi ve yarattığı müşteri memnuniyetiyle sektörünün en önemli çözüm merkezi ve markası olan Çağrı Grup’un en önemli özelliği müşterilerine ihtiyacı olan tüm hizmetleri tek elden sunması. “ Müşteri endeksli bir misyonu benimseyen firma, sektöründe nitelikli, dinamik, çözüm üretici ve her an gereksinimleri karşılayabilecek bir organizasyon yapısı ile kalıcı olmayı ve alanında uluslararası standartlarda bir marka olmayı amaçlamış bulunmaktadır.

Devamı

Müşterilerimiz

Çağrı Grup, müşterilerini paydaş olarak görür ve onlar için değer yaratır. Kendisini bir çözüm merkezi ve marka haline getirenin müşterisi olduğunun farkındadır. Müşterisi daha azıyla yetinse bile, bir çözüm ortağı olarak onun maksimum faydası ve sürekli memnuniyeti için çalışır.

KALİTE BELGELERİMİZ

Çalışanlarımız

Çağrı Grup ürün ve hizmetteki kalitenin çalışanların kalitesine bağlı olduğunu bilir.

Ekip içerisinde yer alan mühendisten temizlikçisine kadar tüm çalışanlar, ekip anlayışının önemini kavramış durumdadır. Çalışanlarının mesleki eğitimlerinin ve gelişimlerinin yanısıra sosyal, kültürel, sanatsal organizasyonlara sponsor olarak toplumsal etkinliklere katılımı destekler.

Sorumluluklarımız

Sürdürülebilir bir gelişim ve yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımı Çağrı Grup için vazgçilmez önceliklerdir.

Çevresel değerler, doğanın korunması ve sahip olduğumuz yaşam kaynaklarının gelecek kuşaklara devredilmesi için üzerine düşen çalışmaları yapar. Uluslararası kalite onaylı, doğaya zarar vermeyen ürünleri kullanır.

ÇAĞRI GRUP

ARAMIZDA ELEKTRİK VAR